Elizabeth Ashdown

07:00

Pinterest doet zijn naam eer aan. Beelden welke je inspireren en vervolgens kunt opslaan, oftewel pinnen. Zo kan ik ook uren op Pinterest rondkijken en pinnen. Ik moet me dan ook bedwingen om niet te lang achter pc of tablet te blijven hangen...

Zo kwam ik tijdens één van mijn speurtochten het geweldige werk tegen van Elizabeth Ashdown. Deze Londense textielontwerpster maakt veelal gebruikt om niet voor de hand liggende materialen toe te passen in haar weefwerk. Haar fascinatie voor structuren en texturen is hierin duidelijk terug te zien. Ook haar kleurenpalet is opvallend. Opvallend qua helderheid en frisheid, maar ook mooi door de kleurencombinaties.

Op haar blog laat ze zien wat haar bezig houdt, onderwerpen die haar inspireren. Maar ook laat ze referentiebeelden zien waar ontwerpen op gebaseerd zijn. Leuk om haar zo te volgen!



 Beelden via Abigail Weatherilt



You Might Also Like

0 reacties