Een gezellige Petit MontMartre

09:02

Afgelopen zaterdag waren we aanwezig op de Petit Montmartre. Voor ons de eerste keer om er aan deel te nemen. En dat nog wel in mijn eigen Zwolle.

Petit Montmartre is een kleinschalige kunst en brocante markt op een mooi idyllisch verscholen pleintje in hartje binnenstad. Het wordt twee keer in het jaar gehouden. In totaal waren er ongeveer 25 kramen. De sfeer was er erg leuk, gemoedelijk en knus. Dit maal was het onderdeel van Zwolle Unlimited, een driedagend durend cultureel festival.

Qua drukte liep het de hele dag lekker door. Al vond ik zelf dat het, ondanks het festival, niet heel erg druk was. Het leuke aan markten vind ik het directe contact met mensen. En de reacties uiteraard op ons werk. Ook op deze markt was Armband Juul zeker weer favoriet en werd dan ook veelvuldig verkocht. Al met al was het een geslaagde dag. En de volgende keer zijn we, als het even kan, weer aanwezig tijdens Petit Montmartre.

Helaas was ik zelf mijn camera vergeten en heb ook maar twee kiekjes geschoten met mijn telefoon. Niet erg handig... Onderstaande foto's zijn dan ook gemaakt door de organisatie van Petit Montmartre en Zwolle Unlimited. Aangezien Annet deze dag niet kon, was vriendin Lineke zo lief om mij deze dag te vergezellen.








































































foto's via Petit Montmartre en Zwolle Unlimited 

You Might Also Like

0 reacties