Utrechtse Fabriek was een feit!

09:38

Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst deelgenomen aan De Utrechtse Fabriek. Een erge leuke en gezellige markt met een mooi en gevarieerd aanbod. Ouders met kinderen kunnen er helemaal hun hart op halen. Veel kinderproducten en ook nog eens op een locatie met een kinderboerderij en een speeltuin. Kortom een geweldige markt voor een dagje uit.

Het weer was ook dit keer ons goed gezind. Hoewel dit mijn derde markt was viel me al wel op dat elke markt weer anders is. Ander publiek, andere sfeer en andere verkoop van producten. De armbanden Juul liepen het hardst. En naast verkoop ook veel leuke reacties gekregen. Alleen vond ik het bezoekersaantal beetje tegenvallen. Had er iets meer van verwacht. Maar ik hoorde van andere deelnemers dat het normaal wel veel drukker was. Wie weet volgend jaar weer.... Want qua markt is het zeker het bezoeken waard!






You Might Also Like

0 reacties