Inspirerende werkruimtes

10:31

De werkzaamheden voor Afgestoft doe ik vanuit huis. Op de bovenverdieping is een kamer geheel gewijd als werkkamer. Het is niet de meest ideale kamer. Het is een koude kamer gericht op het noorden. En voor mij als enorme koukleum is dat niet heel plezant. Nu hebben we besloten om intern te gaan verhuizen. De zolderverdieping, wat nu onze slaapkamer is, wordt dan vrijwel geheel werkkamer. En om lekker te kunnen werken moet het uiteraard wel een inspirerende en prettige werkruimte worden. Waar de naaimachine een vaste plek krijgt. Uiteraard heb ik al sfeerbeelden gezocht die mij erg aanspreken.

Wat mij zelf er aan opvalt is veel wit met zwart en grijs tinten, gecombineerd met hout en/of staal. Wat mij ook geweldig lijkt is een oude werkbank als bureau, maar ja of dit nu heel praktisch is...

































You Might Also Like

0 reacties