StoryTiles

09:00

Toen ik 20 juni met Afgestoft deelnam aan de Dutch Design Market, maakte ik voor het eerst kennis met StoryTiles. En ik was gelijk vanaf de eerste minuut erg enthousiast over hun werk. Oud Hollandse witjes worden voorzien een prentje, waardoor er een verhaal verbeeld word.

StoryTiles is een samenwerking tussen Marga van Oers en Judith Verbeek. Marga is het creatieve brein, terwijl Judith de zakelijke kant voor haar rekening neemt. Sinds mijn eerste kennismaking met StoryTiles zie ik regelmatig hun naam opduiken en timmeren ze goed aan de weg. Op dit moment staan ze ook op de Woonbeurs.

Ik ben verkocht en wil zeker een tegeltje. Ben alleen nog aan het dubben voor welke tegeltje(s) ik zal gaan. Maar dat is ook weer afhankelijk voor mij waar ze komen te hangen... Binnenkort hak ik de knoop door...































Beelden via StoryTiles

You Might Also Like

0 reacties