Wenskaarten op groeipapier

16:44

Eind mei schreef ik dat ik een brainstormsessie had met Annet, mijn zus. Zoals in die blogpost te lezen is, zal ik nog terugkomen op het resultaat. Bij deze dus...
Het resultaat zijn twee series dubbele wenskaarten. Eén serie van vier met tekst. En een reeks van zes, welke bestaat uit een lijntekening. Het leuke aan deze kaarten is dat ze zijn gemaakt van groeipapier. Dat is katoenpapier met erin bloemzaadjes. De ontvanger kan de kaart in de tuin of bloempot doen. Wat aarde erover en vervolgens liefdevol water geven. Na enkele weken komen er verschillende soorten bloemetjes omhoog.

In Arnhem werden ze al te koop aangeboden. En ze gingen als warme broodjes...
Volgende week zijn ze uiteraard ook te verkrijgen tijdens de Utrechtse Fabriek, waaraan Afgestoft deelneemt. Voor diegene die Utrecht volgende week niet aandoen, kun je ze uiteraard ook binnen enkele dagen bestellen via Zeldzaam Mooi. Uiteraard kun je me ook gewoon mailen.













You Might Also Like

0 reacties