De Utrechtse Fabriek

11:35

Onverwacht toch een zomerpauze ingelast. Maar vanaf vandaag zal ik gewoon weer (proberen ;-) ) consequent te bloggen. Maar ook weer heerlijk aan het werk gaan. Mijn handen jeuken en ik heb er heel veel zin in. Met frisse ideeën in mijn hoofd...

Naast lekker weer aan het werk gaan hoort natuurlijk ook weer een verkoopmarkt. De eerst volgende waar mijn werk weer te zien en te koop zal zijn, is De Utrechtse Fabriek op 7 september. Tijdens deze buitenmarkt op 7 en 8 september zullen 53 creatieve ondernemingen hun werk laten zien. Ontwerpers, maar ook webshops welke bijzondere merken inkopen. Daarnaast worden er ook voor jong en oud verschillende workshops gehouden. Afgestoft zal alleen de eerste dag, zaterdag, er staan.

De Utrechtse Fabriek wordt gehouden in het Griftpark. De toegang is gratis.
Voor meer informatie, maar ook voor adres en route, zie hun site.

Ik heb er in elk geval heel veel zin in. Ik hoop jullie dan ook te zien op zaterdag 7 september!








You Might Also Like

0 reacties