Giveaway | welk sieraad blijft in de race?

12:23

Vandaag ga ik bekend maken welke sieraad uiteindelijk te winnen valt. Maar allereerst wil ik degene bedanken die meedingen naar de prijs. Ontzettend leuk dat jullie de moeite nemen en enthousiast zijn. De aanmeldingen zijn niet alleen via de blog, maar ook via mail en facebook binnengekomen.



Maar ja, hoe ga je nou zo iets bekend maken? Gewoon lootjes grabbelen in een kom of via random.org vond ik iets voor de hand liggend en weinig origineel. Maar hoe dan wel.......?
Alles wat jullie nodig hebben is een dosis geluk. Vandaar dat ik gelukskoekjes heb gebakken met daarin de naam van de drie sieraden. Ik heb uiteindelijk zes gelukskoekjes gebakken, waarbij elk sieraad-naam twee keer voorkomt. Na het bakken en afkoelen heb ik de koekjes voorzichtig en blind gehutseld en één ervan willekeurig opengebroken.











En broche Iemke gaat door!!!


Kijk morgen weer om te zien wie de eigenaresse wordt van Iemke!



You Might Also Like

0 reacties