Een geslaagde Zeldzaam Mooi Evenement

12:38

De afgelopen weken en vooral dagen waren enorm druk en hectisch, waarin veel werk verzet is. Dit had alles te maken met de expositie bij Puur op 183, waarbij ik zelf ook aanwezig was. En natuurlijk gisteren het Zeldzaam Mooi Evenement in Schalkhaar.


Het Zelzaam Mooi Evenement was voor mij de eerste markt waar ik mijn werk verkoop. En ik moet zeggen dat het mij zeker niet is tegengevallen. Hoewel het weer niet was wat we hoopten (lekker zonnetje...) hebben we toch enorme mazzel gehad dat het pas aan het eind van de middag begon te miezeren. Ook het aantal bezoekers was boven verwachting en dat liep de hele dag mooi door.

Al met al was het een leuke en geslaagde dag, waarin ik meer verkocht heb dan ik verwacht had. En daarnaast heel veel leuke reacties gekregen op mijn werk. Jullie gaan mij dus vaker zien op markten. De eerst volgende die gepland staat is de Dutch Design Market op zaterdag 22 juni in Arnhem.



You Might Also Like

0 reacties